redukcję wagi

EKSPRESowa #7 posiłków niskokalorycznych na redukcję wagi


Trzymasz linię? Zależy Ci na zrzuceniu kilku kilogramów? Poniżej przepisy na bardzo ekspresowe posiłki. Świetnie sprawdzają się jako przekąski (drugie śniadanie lub podwieczorek) i w dodatku wspomogą redukcję wagi.

redukcję wagi

EKSPRESowa #7 na redukcję wagi

#1 Gruszka + mozzarella

Gruszkę i mozzarelle kroję w plastry i układam na talerzu przekładając raz owoc raz ser. Posypuję całość posiekanymi liśćmi szpinaku i skrapiam oliwą z oliwek. Do smaku można dodać sól i pieprz.

 

#2 Sałatka z tofu

Rukola + 100g tofu + papryka + pomidor + 1/2 szkl. fasoli z puszki.

Tofu, paprykę i pomidor kroję w kostkę i mieszam w misce. Dodaję fasolę i rukolę. Skrapiam wszystko oliwą z oliwek.

 

#3 Ananasowy jogurt

200g jogurtu + 1/4 ananasa + kilka liści mięty.

Drobno siekam miętę oraz kroję ananasa w bardzo małą kostkę. Wszystko mieszam z jogurtem.

 

#4 Kokosowy jogurt z żurawiną

200g jogurtu zmieszać z 1 łyżką wiórek kokosowych i 2 łyżkami żurawiny.

 

#5 Mozzarella z pomidorkami i słonecznikiem.

Mozzarellę kroję w plastry i układam na talerzu. Siekam kilka liści szpinaku i posypuję na ser razem z 2 łyżkami nasion słonecznika. Dorzucam kilka pomidorków koktajlowych. Całość skrapiam oliwą z oliwek.

 

#6 Sezam na bananie

1/2 banana i 1 kiwi kroję w kostkę i wrzucam do miseczki. Na wierzch posypuję 1 łyżką nasion sezamu.

 

#7 Marchewka z kalarepką

2 marchewki i 1 kalarepkę ścieram na tarce. Dodaję 1 ząbek czosnku przeciśnięty przez praskę i posiekaną natkę pietruszki. Całość skrapiam oliwą z oliwek.

 

Powyższe przepisy to również świetna baza, aby stworzyć dużo więcej ekspresowych posiłków. Zazwyczaj moje przekąski skrapiam na koniec oliwą z oliwek, ponieważ jest to świetny sposób na uzupełnienie diety w potrzebne kwasy tłuszczowe nienasycone. Pisałam o tym w poprzednim artykule (klik). Stworzenie własnej listy posiłków EKSPRES pozwala lepiej przestrzegać zasad zdrowego żywienia – jedz o stałej porze; w ciągu dnia zjadaj 5 małych posiłków. Dzięki temu dbanie o masę ciała będzie łatwiejsze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *